

Πώς τα δεδομένα βοηθούν τους ειδικούς μάρκετινγκ να ξεσκαρτάρουν
Αυτός ο πόρος δημοσιεύτηκε από τον/την Accenture
Τα δεδομένα και οι γνώσεις των πελατών είναι αυτό που τροφοδοτεί το μάρκετινγκ στη σημερινή ψηφιακή εποχή. Και όμως, περισσότερα από τα μισά (57%) στελέχη μάρκετινγκ παραδέχονται ότι δεν έχουν τα δεδομένα που χρειάζονται για να κατανοήσουν τους πελάτες ή να προβλέψουν τις ανάγκες τους. Το ζήτημα πηγάζει από το γεγονός ότι οι εταιρείες μάρκετινγκ αναγκάζονται να εξελιχθούν ταχύτατα μέσα σε λίγα χρόνια. Με τις νέες τεχνολογίες και τα σημεία επαφής να αναδύονται φαινομενικά εν μία νυκτί, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ έχουν μείνει με έναν μακρύ κατάλογο εργασιών και μελανών οπών δεδομένων. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το 70% των στελεχών μάρκετινγκ δηλώνουν ότι το περασμένο έτος είχε ως αποτέλεσμα την πλήρη εξάντληση των υπαλλήλων τους. Διαβάστε τώρα για να ανακαλύψετε πώς τα δεδομένα βοηθούν τους ειδικούς μάρκετινγκ να ξεσκαρτάρουν.
Άμεση λήψη
*υποχρεωτικά πεδία
Το αίτημά σας για αυτόν τον πόρο συνεπάγεται τη συμφωνία σας με τους όρους χρήσης. Όλα τα δεδομένα προστατεύονται από τη Δήλωση απορρήτου. Αν έχετε ερωτήσεις, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση email dataprotection@headleymedia.com.
Ασφάλεια νέφους, Ασφάλεια API, Μεσίτης ασφαλείας πρόσβασης στο νέφος (CASB), Συμμόρφωση με το υπολογιστικό νέφος, Ασφάλεια δεδομένων νέφους, Μετριασμός DDoS νέφους, Ασφάλεια Edge νέφους, Ασφάλεια αρχείων νέφους, Διαχείριση στάσης ασφαλείας νέφους (CSPM), Προστασία φόρτου εργασίας νέφους, Εκτεταμένη ανίχνευση και απόκριση (XDR), Secure Access Service Edge (SASE), Πλέγμα υπηρεσιών