Callsign
flow-image

Ηλεκτρονική απάτη: Η ψυχολογία των απατών και πώς η τεχνολογία μπορεί να τις αποτρέψει

Αυτός ο πόρος δημοσιεύτηκε από τον/την Callsign

Με τέσσερις στους πέντε καταναλωτές παγκοσμίως να έχουν λάβει κάποιο μήνυμα απάτης, είναι δίκαιο να πούμε ότι οι απάτες αυξάνονται, ενώ ταυτόχρονα η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών γύρω από τις απάτες έχει αυξηθεί τόσο από τα κύρια μέσα ενημέρωσης όσο και από στοχευμένες εκστρατείες για τους καταναλωτές. Γιατί όμως εξακολουθούμε να πέφτουμε σε διαδικτυακές απάτες; Αυτή η μοναδική έκθεση που ανατέθηκε από την Callsign χρησιμοποιεί παγκόσμια δεδομένα για τους καταναλωτές και συνεντεύξεις με κορυφαίους εμπειρογνώμονες σε θέματα απάτης από παγκόσμιες τράπεζες για να κατανοήσει τα επίμονα σημεία δημιουργίας προβλημάτων και τις προκλήσεις στην πρόληψη και τον εντοπισμό διαδικτυακών απατών.

Άμεση λήψη

box-icon-download

*υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε συμφωνήστε με τις προϋποθέσεις

Το αίτημά σας για αυτόν τον πόρο συνεπάγεται τη συμφωνία σας με τους όρους χρήσης. Όλα τα δεδομένα προστατεύονται από τη Δήλωση απορρήτου. Αν έχετε ερωτήσεις, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση email dataprotection@headleymedia.com.

Σχετικές κατηγορίες Ασφάλεια email, Ασφάλεια email νέφους, Email anti-spam, Κρυπτογράφηση email, Ευφυής προστασία email, Ασφαλής πύλη email, Ασφάλεια Ιστού, Ανίχνευση και μετριασμός μποτ, Απομόνωση προγραμμάτων περιήγησης, Παρακολούθηση σκοτεινού ιστού, Προστασία από DDoS, Ανίχνευση απάτης, Ασφαλείς πύλες Ιστού